اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۱۷۹۳

الاهلی عربستان- تراکتورسازی ایران؛ عملیات انتحاری مقابل حریف سعودی

الاهلی عربستان- تراکتورسازی ایران؛ عملیات انتحاری مقابل حریف سعودی
تیم فوتبال تراکتورسازی روز سه‌شنبه به مصاف الاهلی عربستان می‌رود برای اینکه امید به صعود داشته باشد باید مقابل این تیم پیروز شود.
۰۱:۰۰ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

 تیم فوتبال تراکتورسازی شانس زیادی برای صعود از گروهش ندارد. قرمزپوشان تبریزی با ۲ امتیاز در انتهای گروه A لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند. با این حال تراکتورسازی نباید نا امیدانه روز سه‌شنبه به مصاف الاهلی عربستان برود. از طرفی تراکتورسازی هنوز روی کاغذ شانس صعود دارد و  هواداران تراکتورسازی هم انتظار دارند که ساغلام و شاگردانش  از اعتبار نام این تیم در آسیا دفاع کنند. تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا فقط یک گل زده و این مساله ضعف خط حمله قرمزپوشان را به خوبی عیان می‌‌کند.

در بازی رفت تراکتورسازی مقابل الاهلی یک بر صفر درحالی بازنده شد که از نظر آمار تیم برتر مسابقه بود. ۵۹ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۱۰ موقعیت گلزنی خلق کرد اما از هیچ کدام آنها سود نبرد در عوض الاهلی از ۷ موقعیت گلی که ایجاد کرد یکی را به تور زد تا برنده مسابقه شود. تراکتورسازی در لیگ برتر هم ۳ بر صفر مقابل ذوب آهن شکست خورد با باخت راهی آسیا شده است. با این حال تراکتورسازی ایران باید آن شکست را فراموش کند و بازیکنان تراکتورسازی با تمام وجود و تمرکز بالا به مصاف الاهلی عربستان بروند.

تراکتورسازی در این بازی قطعا انتحاری بازی خواهد کرد زیرا مقابل الاهلی چیزی برای از دست دادن ندارد ولی اگر پیروز شود و بخت هم با این تیم یار باشد ممکن است در صورت کسب ۲ برد از این مسابقه و بازی آخرش بتواند به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. بنابراین منتظر عملیات انتحاری تراکتورسازان مقابل حریفی از عربستان سعودی هستیم.

برنامه بازی‌های گروه A

سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۹۷

الاهلی عربستان - تراکتورسازی ایران ساعت ۲۰:۵۰

الغرافه قطر- الجزیره امارات ساعت ۲۰

جدول گروه A

۱- الاهلی عربستان ۸ امتیاز

۲-  الجزیره امارات ۵ امتیاز

۳- الغرافه قطر ۵ امتیاز

۴- تراکتورسازی ایران ۲ امتیاز

انتهای پیام/ک

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین